Послуги
Новини
Новини
Друзі, хочемо поділитися гарною новиною: ми відкрили автосервіс з професійним американським обладнанням Hunter, про проект якого повідомляли раніше.
Шановні відвідувачі! Поспішаємо повідомити, що компанія "АКРІС ЛОГІСТИК" розширює спектр послуг, що надаються.
Ключові показники ефективності логістики
Ключові показники ефективності, або KPI в логістиці - це основні показники, які відображають, наскільки результативно використовуються ресурси в тій чи іншій компанії для логістичних процесів.
Логістика розвивається, і сьогодні ми маємо певну систему показників, яка комплексно оцінює її ефективність за допомогою:
-
загальних логістичних витрат;
-
якості послуг, що надаються;
-
тривалості логістичних циклів;
-
загальної продуктивності;
-
рівня повернення коштів для подальшого інвестування в цю сферу.
Всі вони вважаються ключовими показниками, які показують ефективність логістики на підприємстві. Поговоримо про них трохи докладніше.
Загальні логістичні витрати
Це так звані загальні витрати, в які входять:
-
витрати на виконання різних логістичних завдань;
-
збиток в результаті виникших проблем;
-
витрати на управління логістичним процесом.
У більшості логістичних звітів, які описують, наскільки виконаний план, містяться впорядковані показники цих витрат. Зарубіжні компанії в цій сфері, як правило, контролюють і аналізують витрати на перевезення вантажів, їх знаходження на складах, розподіл запасів, менеджмент замовлень, інформаційний сервіс і т.д.

Якість послуг, що надаються
Логістичний сервіс також є вагомим показником продуктивності системи. Його рівень залежить від того, наскільки очікування замовників розходяться з задоволеністю наданими логістичними послугами. Важливо, щоб компанія викликала довіру клієнтів, вважалася компетентною і надійної, а менеджери щоб були комунікабельними, ввічливими і готовими допомогти.
Головними компонентами, за якими вимірюється якість сервісу, є:
-
зовнішні дані (наявність офісу і його комфортабельність, сучасність обладнання, зовнішній вигляд персоналу та ін.);
-
гарантоване виконання обумовлених робіт;
-
відповідальний підхід;
-
компетентність співробітників фірми;
-
зручність взаємодії замовника і логістичного підприємства;
-
мінімальна кількість ризиків в процесі співпраці або їх відсутність;
-
ввічливе звернення співробітників з клієнтами, доступний виклад інформації;
-
розуміння клієнтів, здатність виконати їх вимоги.
Тому ті компанії, які максимально наближені до описаному рівню, заслужено мають більш високі оцінки логістичного сервісу, а, відповідно, і оцінки ефективності.
Тривалість логістичних циклів
Це час виконання замовлення. Час - важливий і, часом, дефіцитний ресурс на сьогодні. Тому чим довше виконуються роботи в логістичному ланцюжку, тим нижче опускається показник результативності логістики на підприємстві.
Загальна продуктивність
Її визначає те, в яких обсягах виконана робота; скільки техніки, обладнання та людей було задіяно в процесі надання послуг; витрати інших ресурсів. Багато закордонних компаній ведуть спеціальну звітну документацію про логістичную ефективністьі, в якій ці та інші показники відображені більш розширено
Рівень повернення коштів
Показує те, наскільки ефективними є капіталовкладення в логістичну систему. Визначається за допомогою наявності і стану:
-
складів;
-
транспорту;
-
транспортних комунікацій;
-
підрозділів для ремонту та обслуговування транспортних засобів і складів;
-
системи телекомунікацій;
-
комп'ютерного обладнання.
Підсумки
Ми розглянули основні показники ефективності логістики. На їх основі складається облік і контроль системи логістики, а також складається подальший план дії в цій сфері. Якщо вам потрібна консультація фахівця в сфері логістики, зв'яжіться з компанією "Акріс Логістик" за вказаними на сайті телефонами.