Послуги
Новини
Друзі, хочемо поділитися гарною новиною: ми відкрили автосервіс з професійним американським обладнанням Hunter, про проект якого повідомляли раніше.
Шановні відвідувачі! Поспішаємо повідомити, що компанія "АКРІС ЛОГІСТИК" розширює спектр послуг, що надаються.
Що таке збутова логістика?
Збутова логістика - це сукупність процесів розподілу і доставки товару споживачеві. Носить також назву "маркетингова логістика".
Функціональність збутової логістики
Основні завдання збутової логістики:
-
своєчасна доставка товару до споживача;
-
доставка в потрібній кількості;
-
збереження якості товару в процесі транспортування;
-
доставка з мінімальними витратами.
Для досягнення всіх цілей логістична компанія здійснює ряд організаційних процесів:
-
планування та організація транспортування;
-
експедирування доставки продуктів до пункту призначення;
-
отримання і обробка замовлень на доставку товарів;
-
упаковка товару і комплектація;
-
розвантаження товару;
-
зберігання продукції.
Збутова логістика вивчає інформаційний, фінансовий та сервісний потоки. Тобто проводиться дослідження діяльності різних сторін - виробників, постачальників і покупців.
Для здійснення доставки продукції від виробника до споживача проводиться ряд таких дій:
-
вивчення ринку - споживчого попиту на товар;
-
дослідження товарного різноманітності на ринку - вивчається товар конкурентів;
-
збір повної інформації про товар виробника;
-
пошук новий партнерів, пунктів збуту, виробників і розвиток відносин з партнерськими компаніями;
-
пошук оптимальних і найбільш вигідних шляхів збуту товару;
-
організація поставок і контроль процесу доставки.
Всі процеси є частиною одного логістичного, або розподільного, каналу. Цей канал представляє собою сукупність всіх процесів руху товару по ринку - починаючи від виробника і закінчуючи пунктом збуту. Сюди входять всі посередники, через яких проходить продукція до потрапляння на ринок. Вибір каналу залежить від бажаної форми руху товару - транзитної або складської. Вибравши оптимальний варіант, підвищується ефективність збуту і зменшуються витрати на всі процеси.
Що враховується при розробці оптимального шляху?
-
весь шлях проходження товару від виробника до споживача;
-
мінімальні терміни поставки товару;
-
рівень сервісу;
-
рівень отримання прибутку;
-
витрати.
Також піднімаються такі питання:
-
Яким буде маршрут відправлення товару?
-
Який канал вибрати для збуту товару?
-
Яка упаковка буде використовуватися для продукції?
-
Чи потрібно використання складів (якщо так, то вирішується питання про кількість використовуваних складів і місцезнаходження)?
-
Який рівень обслуговування необхідний?
Збутова логістика здійснюється на виробничому рівні. І головне завдання логістики - поліпшити процес збуту продукції споживачеві. Всі процеси вирішуються в цілісності і залежать один від одного.